“Om nieuwe opdrachtgevers te vinden en het contact met bestaande klanten te versterken wilden we binnen Advin actiever gebruik gaan maken van Social Media. Online netwerken is goed voor de profilering van onze medewerkers en de organisatie als geheel. Om beter de weg te kunnen vinden in de wereld van Social Media schakelden we La Red in om ons te trainen Eerst ontwikkelde La Red voor onze medewerkers een leidraad met ´do’s and don’ts´. . Vervolgens gaven de consultants van La Red op onze vijf vestigingen op enthousiaste en levendige wijze hun presentaties. Onze medewerkers kregen hierbij ook persoonlijk advies over het gebruik van hun accounts op bijvoorbeeld LinkedIn. Als resultaat zien we dat het intensievere gebruik van Social Media een positieve bijdrage levert aan onze organisatie. Wij ontvangen online uitnodigingen van nieuwe klanten. Ook sollicitanten weten ons nu via deze weg te vinden. Het is gebruikelijk geworden om Social Media in te zetten naast de andere middelen. Alles dankzij de leerzame presentaties en implementatiebegeleiding door La Red.”
John Walraven, Algemeen directeur Advin