In het blad SalesMagazine staat deze maand een interview met Miriam Notten over de waarde van sociaal kapitaal. Om de waarde van het sociaal kapitaal van La Red aan te tonen is er een prachtig initiatief ontstaan rondom de nieuwe masterclass: Jouw netwerk als marketingorganisatie.
Om de kracht van netwerken te testen heeft Miriam Notten samen met Salesmagazine een leuke test bedacht. Binnenkort organiseert Miriam Notten samen met Bart van Emden de Masterclass ‘Jouw netwerk als marketingorganisatie’. Deelname kost normaal gesproken € 750,= per persoon. Wie echter kan laten zien dat hij of zij via LinkedIn in de 1e of 2e graad verbonden is aan Miriam Notten (La Red), Bart van Emden (Van Emden Marketing Consultancy) of Marc Trebels (Salesmagazine) maakt kans op gratis deelname aan deze Masterclass. Voor elke Masterclass zijn namelijk twee gratis plaatsen beschikbaar en wel op 14 oktober, 12 november en 12 januari 2010. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt, dus stuur je naam en/of LinkedIn profiel door naar info@lared.nl of info@salesmagazine.nl.